Brasil Sud

36 hores després de sortir amb bus de Belem arribem a la ciutat de Salvador de Bahia. Ens allotjem en el que probablement es l’hostal amb mes bones vistes de tota la ciutat, just davant de la praça da se amb vistes a l’esplèndida badia i al centre.

Vam passejar pel centre de la ciutat entre carrers adoquinats i façanes de colors, mentres vagàvem ens va emocionar trobar una de les bandes de batucades més famoses del país, Olodum. Gràcies a ells vam poder sentir els grans ritmes brasilers ressonar entre els estrets carrerons del centre.

Al no tindre prou amb la festa de la tarda, per la nit vam repetir batucada amb mes emoció. La batucada va mes enllà de la pròpia musica ja que també serveix com una manera de orientar als joves del carrer cap a ambients mes sans, aprenent a tocar instruments i una disciplina de compromís.

De Salvador cap a Rio de Janeiro. Una de les ciutat que mes ens ha sorprès tant per el lloc on es situa, al costat del mar escampada entre muntanyes arrodonides, i per la seva vida. Ens submergim una mica en la rutina de la ciutat veient la posta de sol a la platja d’Ipanema desde l’Arpoador, impressionant-nos amb el Cristo Redentor i les seves vistes, torrant-nos a la platja de Copacabana i perdent-nos entre la multitud de les festes de precarnaval.

Les ganes de sol i platja ens porten a la illa encantadora i plujosa Ilha do Mel. Ens rep el senyal enmig del mar de prohibició de vehicles, anunciant uns dies plàcids.

Es una illa molt verda on tots els carrer dels 2 petis pobles son caminets de sorra on a cada cantonada t’espera una sorpresa com un atac d’un lloro o el brunzit d’un ciclista.
Tot i la quantitat d’aigua que van deixar anar els núvols ens vam poder submergir a l’Atlantic en platges desèrtiques i gaudir dels al·lucinants paisatges.

Per despedir-nos de Brasil saludem Argentina desde l’altre banda de les catarates d’Iguazu tot meravellats pels ensordidors salts d’aigua que dibuixen arcs de sant Martí sobre tota la selva.

Aquesta entrada s'ha publicat dins de Brasil i etiquetada amb , , , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

7 respostes a Brasil Sud

1. victor diu:

Les fotos i els comentaris ens fan viure el viatge amb vosaltres!!
    Endavant!

2. victor diu:

Per cert!! ahir el Barça va guanyar la lliga!!
    Visca!!

3. Marina diu:

Hola xavalins!!!!
    Quines fotos i quins paratges, realment cada vegada que que miro la vostra web em qüestiono que nassos faig a BCN amb els llocs tan xulos que hi ha al món.
    Aquest cop m’heu fet posar melancòlica amb Salvador de Bahia, quan ho vaig anar també vaig presenciar una espectacular batucada d’Oludum!!
    Que seguiu disfrutant molt, per les vostres cares estic segura que així ho feu!
    una abaraçadaaaa

4. Xavi Gallart diu:

Marta moltes felicitaats!! Aki ja ha passat xò depèn d’on sigueu potser encara val!! Ho retiru, crec q l retard és excessiu i ja ha passat a qualsevol lloc del món a no ser q sigueu a la lluna… jeje (aket serà el pròxim viatge, no?)
    Ara q ja he trobat la vostra pàgina veig q disfruteu cada dia encara q no sigui el vostre aniversari, o sigui q seguiu així i ens veiem a la tornada!! Records a tots dos!!

5. MAMUCHI diu:

Que bé! Ja tornem a viatjar a través dels vostres relats. Sabeu? Crec que ens teniu enganxats a la vostra aventura.

Us estimo

6. sara diu:

quina il·lusió, fotos noves i més aventures, quina passada això de baixar pel riu amb barco!!! seguiu disfrutant cada moment!!! i penjeu més fotos vaaaaa!!!
    molts petons

7. Pat diu:

Eeeeee, acabo de descobrir aquesta pàgina…jo que no sabia com seguir-vos i resulta que és així de fàcil! A partir d’ara no penso perdre’m cap aventura. Per cert, em feu agafar moltes ganes de copiar-vos i anar a veure món, una mica d’enveja sana potser..Sort parella!

Els comentaris estan tancats.